הכתב בשיחה על ההסתה נגד החרדים: "מה שתיארנו – אכן קרה"

    דיבור יהודי No Comments on הכתב בשיחה על ההסתה נגד החרדים: "מה שתיארנו – אכן קרה"

    כתבנו אב רבינא בשיחה עם הרב נחמיה רוטנברג בתכנית "דיבור יהודי": "יש בורות עצומה בתקשורת הכללית ובציבוריות החילונית כלפי הציבור החרדי. הכל נופל על אוזניים ערלות"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כתבנו הפוליטי, אבי רבינא שוחח עם הרב נחמיה רוטנברג בתכנית "דיבור יהודי", על התנהלות התקשורת הכללית בזמן הממשלה היוצאת וכעת. "זה מדהים, זה כאילו מוכתב מראש עוד לפני ניצחון הימין. אני וחבריי כתבנו את זה – שאתם תראו שבתוך מספר ימים או שבועות הכותרות בתקשורת יתהפכו. וזה אכן מה שקרה".

    הוא הסביר: "יש את החרדה הכללית מכך שהולכת להיות ממשלה קיצונית ומפחידה ויש את החרדה מהציבור החרדי שהולך לסחוט כביכול את הקופה הציבורית".

    "צריך לזכור שלא ראינו אפילו כותרות דומות כשהייתה כאן סחיטה אמיתית. קח לדוגמא את חה"כ רינאויי זועבי ממרצ שהייתה צריכה כמה דברים לטובת הציבור הערבי ואז לפיד הציעה לה להיות שגרירה בשנחאי ונתן לה תקציבים גדולים. תראה כמה טורי דעה נכתבו עכשיו על העלאה מינורית של מיליארד וחצי שקל בשנה בתקציב הישיבות".

    עוד אמר רבינא: "יש בורות עצומה בתקשורת הכללית ובציבוריות החילונית כלפי הציבור החרדי. הכל נופל על אוזניים ערלות. יש את החלק האחר שמבין אבל נהנה מהפוזיציה הזו".



    0 תגובות